Monster Hunter Wiki
Advertisement

Elder Dragon (Japoński 古龍種) to klasa potworów z pierwszej generacji. W przeciwieństwie do innych klas jak Brute Wyverns lub Bird Wyverns, Elder Dragon'y są zbiorem gatunków bez określonych cech, podobnych do Herbivore lub Fanged Beast, choć wszystkie wszystkie Elder Dragon'y są zdolne do wywoływana niszczycielskich katastrof. Te potwory są rzadkie, potężne, a nawet czasem traktowane jako bóstwa przez myśliwych w uniwersum Monster Hunter. Elder Dragon'y wykazują szeroki zakres rodzajów ciała, najpopularniejsze to czworonożne istoty z długim ogonem oraz parą skrzydeł. Jednakże, niektóre Elder Dragon'y mogą posiadać cechy Koniowate lub nawet Głowonogów. Ta klasa obejmuje potwory, które są dostosowane do każdych warunków, czy to na lądzie, w morzu lub powietrzu. Dodatkowo Elder Dragon'y można odnaleźć w niemal każdym środowisku w uniwersum Monster Hunter i generalnie są najpotężniejszymi potworami które można napotkać w każdej strefie.

Elder Dragon'y Pierwszej Generacji[]

Elder Dragon'y Drugiej Generacji[]

Elder Dragon'y Trzeciej Generacji[]

Elder Dragon'y Czwartej Generacji[]

Elder Dragon'y Generacji Frontier[]

Elder Dragon'y Monster Hunter Online[]

Brak/Niepotwierdzono

Elder Dragon'y Monster Hunter Orage[]

Adnotacje[]

  • Obecnie nie ma żadnych nowych Elder Dragon'y w Monster Hunter Online
  • Jednoznacznie, wiele Elder Dragon'y może zostać przegnanych i zachować obrażenia zadane im do następnego spotkania, pozwalając by jeden konkretny Dragon mógł walczyć w wielu quest'ach.
  • Elder Dragon'y nie mogą zostać złapane w Pitfall Trap lub w Shock Trap powodując, że są niemożliwe do złapania.
  • Mimo, że Shagaru Magara są klasyfikowane jako Elder Dragon, jego młodzieńcza forma Gore Magala jest sklasyfikowany jako "???".
Advertisement