Monster Hunter Wiki
Advertisement
Nagracuga
Nagracuga
Nazwy
Angielski: Nargacuga
Japoński: ナルガクルガ
Koreański: 나르가쿠르가
Pseudonimy: Narga, Naruga
Tytuły
Angielski: Living Shadow
Black Beast
Japoński: 迅竜
Ogólne Informacje
Gatunek: Flying Wyvern
Żywioł: Brak
Dolegliwości: Brak
Najwrażliwszy Na: Fire.png>Thunder.png
(MHFU)

Thunder.png>Fire.png
(MHP3rd)

Oznaka Słabości: Kulenie
Ruch Rozpoznawalny: Uderzenie ogonem
Środowisko: Great Forest, Jungle, Old Jungle, Old Swamp, Misty Peaks, Flooded Forest, and Deserted Island
Rozmiar Potwora: Gold Crown Small.png1377.9 Gold Crown Large.png 2066.8
Powiązane potwory: Green Nargacuga, Lucent Nargacuga, Barioth, Sand Barioth, Hyujikiki
Generacja: Druga

Nargacuga jest Flying Wyvern'ą wprowadzoną w Monster Hunter Freedom Unite. Wiadome jest że zamieszkuje miejsca zalesione, można ją spotkać na low i high rank'ach Monster Hunter Portable 3rd oraz High i G Rank'ach w Monster Hunter Freedom Unite i Monster Hunter 3 Ultimate.

3rdGen-Nargacuga Render 001 (Edited).png

Fizjonomia[]

Ma czarne łuski, czarne futro i koszmarne czerwone oczy nadając jej wygląd i styl drapieżnej pantery. Jej ciemny, dziki wygląd sugeruje, że może być głownie nocnym drapieżnikiem. Tą wyverne można zaobserwować w Great Forest w dzień i w nocy, w Jungle, oraz w Old Swamp. Kiedy jest wściekła, jej oczy świecą się na czerwono i pozostawiają po sobie ślad gdy Nargacuga się porusza. Ponadto jej ogon posiada duże kolce, które jest w stanie wystrzelić w stronę napastnika. Mięśnie jej kręgosłupa i ogona są bardzo elastyczne dzięki czemu może chwytać przeciwników ogonem. Jest on także jej najpotężniejszą bronią. Łuski na końcu ogona po potrząśnięciu wydają podobny dźwięk podobny do tego, jaki wydaje grzechotnik.

Tak jak Yian Kut-Ku, są bardzo wyczulone na wysokie dźwięki (Sonic Bombs, Barrel Bombs, itd.) który sprawia , że gdy tylko potwór dojdzie do siebie wchodzi w tryb wściekłości.

Twarz Nargacuga'i może zostać uszkodzona tak samo jak skrzydła. Jeśli ogon zostanie wystarczająco uszkodzony może zostać odcięty ale tylko w trybie wściekłości. Sposób ten został zmieniony w 3 generacji, i teraz może zostać odcięty w każdym stanie, w jakim znajduje się Nargacuga. Nie działa na nią także Pitfall Trap, chyba że została uśpiona, bądź jest wściekła.

Umiejętności[]

Nargacuga potrafi atakować prawie każdą częścią ciała, głównie ogonem i skrzydłami. Używa zębów (podobnie jak Tigrex) aby ugryźć przeciwnika, a skrzydła, na których końcach znajdują się kolce, zadają olbrzymie obrażenia. Ogon Nargacugi (który można obciąć bronią o co najmniej białej ostrości) jest bardzo niebezpieczny i podczas walki, zalecana jest szczególna ostrożność. Gdy jest wściekła, jest w stanie wystrzeliwać z ogona kolce, dopóki te się nie wyczerpią. Nargacuga ma także bardzo dobrze rozwinięte mięśnie kończyn co umożliwia skoki na duże odległości.

Advertisement